شبیه‌سازی کامپیوتری تصفیه‌خانه‌های فاضلاب
نویسندگان
چکیده
-
منابع مشابه
دانشآموزان دبیرستانی و بازیهای کامپیوتری
پژوهش حاضر با هدف تعیین شیوع بازیهای رایانهای به عنوان سرگرمی در نوجوانان استان زنجان ایران انجام شد. 1500 دانشآموز از 18 دبیرستان (750 دختر، 750 پسر) پرسشنامه محقق ساختهای را که شامل پرسشهای جمعیتشناختی و پرسشهای تعیینکنندة میزان کاربری رایانهای و مدت زمان آن بود، تکمیل کردند. یافتهها نشان دادند که 53 درصد از شرکتکنندگان کاربر بازیهای رایانهای بودند و 43 درصد از آنها بیش از سه ساعت در...
متن کاملتأثیر بازی کامپیوتری و آموزش تایپ کامپیوتری، بر بی توجهی و تکانشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش فعالی
زمینه و هدف: بهبود کاهش توجه و تکانشگری مبتلایان به اختلال نقص توجه- بیش فعالی یکی از مهمترین اهداف درمان این بیماران و از دشوارترین مسائل بالینی در آنها محسوب می شود. مطالعه حاضر با هدف مقایسه تأثیر بازی های کامپیوتری و آموزش تایپ کامپیوتری بر توجه و تکانشگری در کودکان مبتلا با اختلال نقص توجه- بیش فعالی انجام گرفت. روش بررسی: در این تحقیق که به صورت کارآزمایی بالینی یک سوکور انجام شد، 37 کود...
متن کاملمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
عنوان ژورنال:
مهندسی صنایع و مدیریتجلد ۱۹۹۸، شماره ۱۵- ویژه تکنولوژی ، محیط زیست و توسعه پایدار، صفحات ۴۶-۵۴
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023